Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

jag vet inte längre.. ♥

Nu ska jag nog försöka sova när klockan är 10 i tolv.. Har kollat på high school musical 1 och 2 nu.. Ska kolla på 3:an igen. Det blir gonatt filmen.. Ja mår inte bra känns det som, och inte *host hos sjuk* utan liksom.. i hjärtat. Det är nånting som inte stämmer, men har bara extremt svårt att veta vad det är.. Jag menar, aah... 
Jag vill inte att det ska bli så igen, att gå runt att fejka ett leende , det gjorde jag hela 2010 nästan.. Förutom då det var riktigt bra!
Men medans jag sitter och funderar ut vad det är.
Så ska ni sova , puss på er!

I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback