Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

somna tidigt igår ;d

Hejsan!
Skrev inget mer igår , eftersom jag somnade vid 10. Men var så  otroligt sleten. Nu har man typ precis suttit och grinat ihjäl mig till "High school musical 3: senior year" Det låter löjligt jag vet, men asså.. Man börjar bara tänka på hur det blir när vi ska sluta nian, asså jag kommer verkligen dö av gråt! För kommer aaaaldrig klara att skilja mig från alla underbara vänner från friskolan! :( Men man kommer väl över det efter ett tag, sen får vi aaldrig tappa kontakten med varann! Men sen i filmen är allt så gulligt och så, tänk om nått sånt kunde hända i verkligheten! Nu ska jag se på 1:an efter en 2:an , vet att jag egentligen skulle kollat på dom först. Men kunde verkligen inte hålla mig från 3:an eftersom vi såg den hos Amanda och Louise! Haha!
Bilderna kommer sen, de är iaf inne på datorn nu. Men orkar inte jämt nu, eftersom jag inte gått upp ur sängen än. xD
Men jag skriver sen, eller snart kanske . Ska se om filmen är klar snart!
Haha!
PUSSELIPUSS!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback