Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

aah, ni vet.

Jag har inte bloggat nu på sistone, men det har bara gått i cats hela j*vla tiden!
Aah, dagen började med gudstjänst.. Kunde inte sluta tänka på konfirmationen som jag är så himla nervös för ;oo Omg, kommer säkert göra bort mej helt totalt! Men det hoppas vi inte.
Jag är oerhört lycklig, för har sovmorgon imorn.. Det är ingen liten sovmorgon heller.. Jag börjar kl. 16.00 :D
huhuh :) Lite glad är man ju för att gå på denna skola :)
Har sån himla lust att tatuera in detta på ryggen.
" So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems , life turns around
Standing in the dark I still belive..
Someone's watching over me ♥"



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback