Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Dag 1- Om mig *

Ja, mitt namn är Caroline Karlsson. Ninni är bara ett smeknamn som jag haft sen jag var MYCKET liten!
Jag är 14 år just nu, blir 15 den 6 September :) Bor i glava på 2 ställen. Min mamma & pappa är särbo, det betyder alltså att dom fortfarande är gifta men bor på 2 olika ställen. Dom bor inte precis långt ifrån varandra ,hihihi :) tar väl ca 3 min från mamma till pappa & tvärtom x) Jag har aldrig i hela mitt liv haft ett förhållande, men vart mycket nära en del. Fast det som är otur med mig är att jag alltid vill ha, det jag inte kan få. Men det är så, personen måste vara speciell tycker jag... Gammaldags jag låter, men jag tycker att det är så.. fast jag faller alldeles för lätt. Jag har 2 syskon, vi har inte samma pappa men samma mamma :D Den ene är Tine Jakobsen 19 år (foffooo.blogg.se) och min bror som heter Simon Myrvold Jakobsen, varför de inte har samma efternamn är för att Simon har lagt till mormor och morfars efternamn och en del av resten av släkten x) Han är 21 år ;) Jag har 3 hundar, alla är bulldogar (engelska)  6 katter om man räknar med de som är hos mamma och dom som är hos pappa ( 3 hos pappa och 3 hos mamma) Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om mig själv. Jag hoppas att detta duger.. Pösshaj! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback