Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

ledsen för den dåliga uppdateringen..

Men jag har inte haft tid att blogga. Det har bara gått runt i cats i mitt huvud och den senaste veckan x)
Ja men, vet inte när jag skrev senast :S I ondags hade vi iaf rep i 9 timmar -.-' Höhö, sen hände d inte så mycket förrän fredag då var jag och kollade på ett rep, lag grön's rep :D För Carl skulle med mig hem så väntade på honom. När vi kom hem var vi fruktansvärt slitna så kollade på tv:n , åt friterade räkor.. Sen gick vi väl i princip å la öss . Hann inte med så möe eftersom vi kom hem vid 9 x) Skulle egentligen ha blonderat håret men d hann vi inte så kanske blir d nån gång under veckan ;) Ja på lördag klockan 2 blev d in t stan på rep då skulle jag dansa. Carl med så det passade pärrry d :) Dansade t 6 , sen skulle vi hem. Men mamma blev sen så jag och Kajsa fick vänta utanför i en timme. Men det är tur man kan roa sig med något när man är så knäppa som vi är :D Vi satt och skalade pinnar x) Igår åt jag bara 2 smörgåsar :o Och idag har jag å åte skiiit lite! ;o En liten halv hamburgare en en risifrutti och en halv smörgås :S börjat äta lite :S Inte bra ;o Går ner i vikt , men d blir väl så när man dansar. Idag har jag inte gjort ett PISS! Suttit uppe på rummet vid datorn, gosat lite med gulletussan mitt marsvin :D Och ja.. Ingenting mer x)

Men aja, skriver sen.. + att d är BB sen :D  Löv it, och HOPPAS gurkan åker. Chrille är för skön när han inte är med gurkan så han får inte åka! :D
Pöss haj!
Snygg jag är på repen .. .-.-'


Jävla solo sak.. -.-'
PS.
Kom på Cats i Arvika!
Den 3:dje, 4:e eller 5:e Juni!
Biljett kostnad.
140 kronor vuxen
70 kronor ungdom (Gäller upp till gymnasiet)
Här beställer du biljetter
www.catsarvika.se
Eller på sveders herr i arvika!
Och tider finner du på denna sida!


Känner att d blev ett långt inlägg idag :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback