Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

lite fina dikter jag hittat :)

När motvind blåser och regnet piskar, 
luta dej tillbaka och hör när jag viskar: 
För mej är du solsken, värme och glöd. 
Jag är din vän från idag till min död.
Du är så söt när du ler 
Du är allt om inte mer 
Du är det finaste jag har 
Vill alltid ha dig kvar 
Du är min ovärderliga skatt 
Du är den jag drömmer om varje natt 
Du är det bästa jag vet 
Ska älska dig i oändlighet
Jag skrev ditt namn i min hand, 
det tog tvålen bort. 
Jag skrev ditt namn i sanden, 
det tog vattnet bort. 
Jag skrev ditt namn på en lapp, 
den brann upp. 
Jag skrev ditt namn i min dagbok, 
den tappade ja bort. 
Jag skrev ditt namn i mitt hjärta, 
där kommer det alltid att stå.
White snow I know, you're on a place where I just can't go. But I hope you, do remember.. Your snow doesn't warm you in december.
(Från låten, Cocaine med Nomy)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback