Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

SHIT!

Herregud sjuk final grej asså!
Jag berätta nu, för er som inte vill läsa.. klicka bort nu!
Men såhär var d, dom skulle få in 2 brev, och med ett varsitt namn på .. På första stod d Chrille , sen på det andra stod d PETER.. Men när peter var påväg ut, stoppade Gry honom precis när dörrarna bakom hade stängts, så sa hon
"Stop" Det kom 2 gubbar i kostym och förde bort Peter och medans dess så hade Peter en tyg "påse" över huvet.. Dom förde in honom i final rummet!!! Så han var inte ute, han var i final! :O Så Sara och Simon vet inte att Peter är där inne, dom tror bara att det är Martin ;o Så på tisdag kommer man få se vilken som åker, och vilka som står i final. Grymt sjukt avsnitt asså! :O Men är fruktansvärt happy över att Peter & Martin är i final, sen kommer Simon in.. vem som helst vinner av dom blir jag glad. Men helst Martin  :D
Ja , eller vad säger ni?
Kollar ni på BB vill jag ha eran åsikt tack! :)
Skriver sen, hejdå!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback