Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Älskar dig <3

Jag älskar dig Ida!
Mer än något annat i mitt liv!
Du ska veta att jag kommer finnas där bredvid dig livet ut!
Du har hjälp mig genom de svåraste tiderna och alltid funnits för mig...
Drf ska jag finnas där för dig nu! Ska få dig på bättre humör, jag ska vara din ängel!
För du är min, du är som en syster för mig och jag tänker alltid vara där!
Hoppar du...Hoppar inte jag, för jag står där nere och tar emot dig!
Men tänker inte låta dig falla!
Puss på dig älskling!
// ninni ♥



ida broberg your lover ;)

jag älskar dig mest av allt ! det kommer alltid vara du och jag babe ; släpper aldrig taget om dig.. puss:

2011-11-28 / 13:00:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback