Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Att en del aldrig växer upp, eller inser att det finns en verklighet?

Shit asså, Jockiboi är nog den mest omogna personen nånsin.
Flåååt alla som gillar han men, han är ju bara äcklig..
Han säger att jag är ful, undrar om han då själv kollat sig själv i spegeln någon gång.
Kanske försöker han undvika det för han vill inte komma ihåg hur ful han är.
Nej jockiboi, serriöst tror jag inte nån vill spela in en porrfilm med dej ?
Stackars den människan isf, den har nog inget sunt förnuft.
Menmen, någon gång hoppas jag att du växer upp...

äckligt.



Anonym

Han är sveriges skönaste människa!

2011-10-30 / 18:36:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback