Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

goddagens!

helluhellu!
Sitter i sängen hos Alexandra , lyssnar på musik sen Alexandra vet jag inte vart hon tog vägen ;O
Hade en mucho trivvle kväll igår, det var mys med godiis och energi dryck och Cola :D
Vet inte riktigt när jag ska hem mennn , det lär vi la veta sen ;)
Nästa vecka blir det antagligen challa igen , för följer med syster ist så jag kan köpa de skor jag tänkt mig.
För sa ju att jag ville ha converse, liksom och dom converse jag såg var fodrade :D Men ska ju såklart
köpa uggs med, när det kommer ut billiga på skopunkten :)
Men skriver sen!
xoxo/ ninni ♥




bjuder på en bild på mig just nu, osminkad och totalt oiordning gjord.

haha the ugly real me ..........



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback