Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hemma hos daaarling Caaaarl!

Tjenare!
Ledsen för den dåliga updaten, men vet inte varför jag inte har bloggat ?
Har inte tänkt på det :S
Jag och Carl sitter och kollar på Parlamentet.
Vi har vart på centret idag :) Skulle kolla prao plats, så vi ska ringa butiskchefen imorn.
Skulle köpa skor, men allt krånglade :S :o
Ska dit imorn igen kanske , :)
Jaja, menmen.. Skriver sen kanske :)
Älskar er!
xoxo/ ninni♥


Satt i näspiercingen igen, har inte haft i den sen sjuan!
Sen har jag Simons (carls lillebror) keps på mig för att se extra cool ut!
Ska nog börje med keps jag :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback