Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

bad update bitches'

Sorry att jag har uppdaterat dåligt igår.. Men sov hos Alexandra och kom hem sent från föräldramötessaken!
Men vi tjänade ca 4000 igår! På att bara sälja fika :D stöööölt :M
jjjao, idag så hade vi världens booring dag! Hatar tisdagar! Dom är så fruktansvärt långaaa!
På fredag äre Mârten! Fett med nice det är , löööv it! :)
Årets höjdpunkt, nej då men HÖSTENS :D
Igår failade totalt! Jag , Saga, Ellie och Elsa gick vilse i skogen, sen blev det kaos när jag hade tappat bort min mobil I SKOGEN! Men efter ca 35 minuters sökande så hittade Ellinor den! Den låg under ett träd för vi satt där typ :S
Sen kom vi till ett hus och vi va nyfikna på vem som bodde där , så Elsa gick dit och frågade om vatten  xD Det var tydligen nån gubbe x) Så himla awesome, !
jjao, skriver sen. Nu ska jag vila med film och choklad. Sen ska jag träna biologi prov som jag har imorn!
Blir alltså inte mycket bloggning idag :(
xoxo/ ninni♥


SANNA

SV: Okej! :) Jag slappar lite framför tv:n :)

Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-09-27 / 21:00:44
BLOGG: http://sannaakarin.blogg.se/
Louisa

Fin blogg! ;)

2011-09-27 / 22:17:25
BLOGG: http://lllouisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback