Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Morning!

Chacha!
Ligger i sängen med byxor och BH för jag vettefan va ja ska ha för tröööja.. Ska åka med pappa till stan idag så jag kan åka liite senare. Nice dä! Hmmm.. Direktt när jag kommer till skolan blire iap... :( Huhu. Uppdaterar när jag kommer hem typ.


Have a nice day!
xoxo/ ninni ♥



En blogg om 5 systrar

Vi vill bara tacka så mycket för att du har

anmält dig till vår blogg om att få tävla om

biljetter till Britney Speras konsert och hennes parfym!

Tävlingen avslutas redan den 2 oktober,

så håll dig uppdaterad.



Tack så mycket igen!

KRAM från Systrarna Backström.

2011-09-29 / 10:12:46
BLOGG: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback