Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

nej det får f*n vänta tills på lunchen imorn!

Nej, nu skiter jag i denna jävla biologin!
Det får vänta tills lunchen imorn, jag måste sova nu!
BLÄÄÄÄÄÄÄ, onsdag imorn.. vilket betyder... spanska!
oh noooo, jag orkar inte med det. Det är sååå tråkigt!
vrf vrf vrf vrf vrf tog jag det! Ingen tess å byte när man går i 9:an heller määäääään..
Även om jag känner fört får jag inte för mamma.........
Jo, är ultra deprimerad för fattar inte biologin för 5 öre!
Såååå, nu går jag snart ut till min grannes får och lär känna dom lite , för sen flyttar jag dit och ska bo där resten av mitt lonley life... Skiter i NY, så ska jag lära mig fåriska.. Fast har ingen pläd, man måste juu passa in liksom så får skaffa en sån ! :o



Skriver snart igen! löv u!
xoxo/ ninni♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback