Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

...

Ett tänkande inlägg ?..


Just nu känns det som att hela mitt liv håller på att falla i bitar....
Jag kom premelinärt (stavning) inte antagen till nått av mina val.
Och detta IG:et jag har i matte.. känns som att det aldrig kommer bli till ett  G..
Asså, det är ju inte såhär man har tänkt att det ska gå?
Önskade att jag bara kunde hitta rätt dos till medicinen, fixa mina betyg i skolan. Komma in på skolan jag vill komma in på och  allt skulle bli helt perfekt! Men tyvärr är det inte så..
Har grymt många tankar som snurrar i mitt huvud, ska göra prov i musik imorn.. Kommer inte gå bra eftersom jag inte kan nått , usch.. denna veckan kommer inte bli en bra en tror jag.. SKOLMÄSSIGT.. Till helgen blir det till challa och shoppaaa :) ngt positivt iaf!



Anton är så himla glad att jag har dig, jag älskar dig mest utav allt älskling..
på onsdag har det vart du & jag i 2 månader , de bästa i mitt liv!

Puss på dig ! <3


gonatt! söv gött ^^



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback