Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

ett tag sen va?

Har inte skrivit nu på ett tag...
kan ju berätta lite vad som hänt och händer här nu..
igår var jag på central show med Anna , fett kul! haha för alla suger... xd Nejdå ska va snäll. Men stordanserna va faktiskt bra ;)
Sen idag var det en vanlig skoldag. Men var hos psykolog fan förut.. trött på skiten...... för nu va ju min mentor och specialpedagogen med! så de tjöta.. tillslut orkade jag inte lyssna mer.. dom kan ju inte se det från mitt perspektiv heller, och jag suger på att förklara sååå...
aja, imorn vettefan vare blir, torsdag ska man ut ! rrn! (rena rama natta)
fredag studiedag.. sen äre pösklöv!
ajaja.. örker inte mer!
hejdå.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback