Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

on a low level.

Varför känns allt konstigt just nu...
Sa ju , i förrgår tror jag det var.. Att veckan kommer bli skit (skolmässigt)..
Men! Igår, fick jag ännu ett EP anfall.. vilket är skit! Hade inte haft sen höjningen av medicinen nu..
Men fick det igår iaf, åkte hem till syrran då.. Sov i själva verket resten av dagen.. Vaknade kl 02:57..
Somnade om, vilket var grymt svårt. Så åkte inte till skolan, för var fortfarande trött  ;o
Imorgon blir det till skolan iaf, men jag känner liksom sådär ... VILL ALDRIG MER I  HELA MITT LIV DIT IGEN!..
Ja, typ den känslan har jag !
Blir fruktansvärt trött på personer i överlag. Som alltid trycker på dom få små punkterna som kan få en att SMÄLLA AV.. Ibland tänker jag bara,  håll fucking käften.
Och när folk säger dom allra självklaraste sakerna! Det är man bara vill ge dom den bitchigaste blicken man kan, vrida huvudet extremt neggande mot dom och säga " NEHE?!".
Fast gör man nått sånt får man något annat "klokt" svar tillbaka... Sån skit pallar jag inte ..

Skulle bara skriva lite sånt här, kommer väl mera nån gång skulle jag tro.. snart..
Ska nog läsa lite prov, sen se bb.. Hörs'



FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM: ninnikarlssonn
FÖLJ MIG PÅ TWITTER : nninnikarlsson



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback