Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Andra veckan startad!

 
Tjenare Tjenare!
Idag är det ju måndag då, vilket betyder att det var skola..
Skoldagen var rätt nice ändå, började tjugo i 9 och slutade typ halv 2.
Skulle egentligen slutat 2, men alla blev klara så tidigt på matten så han lät oss gå tidigare.
Imorn har vi servering hela dagen, då ska man ha.. svarta skor,svarta byxor & vit skjorta.
Jag lånar en skjorta av skolan jag, har ingen liksom. Eller jo, jag har en.. men den är liite för stor.
Och jag hoppas att det finns i min storlek  :P
Jajaja.. har inte något mycket mer intressantare att säga, skriver sen gör jag iaf!
 
Ha en bra fortsättning på dagen.
PUSS PÅ ER!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback