Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

barknings dag deluxe!

Det var ju första dagen i skolan idag..
Och såklart imorse när jag hade klivit ur duschen och skulle borsta håret, så får jag ett anfall. Mamma stog i duschen och hörde att det small.. Jaop.. sen nu så har jag något fläskläpp, en bula i ansiktet och en axel som har fått en rejäl jävla smäll!
Var ju på skolan och slutade 12 , så kl 12 åkte vi t stan och så var jag med anton & susanne lite ;)
Sen kom mamma å syrran , då blev d akuten med min axel.. var där ett bra tag asså, röntga och grejer!
imorn blir kd sjukhus.

Skriver KANSKE sen..
puss <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback