Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

fyfan vilken skit asså..

Det värker vid tinningen,andra delar av huvet, ryggen, fötterna.. ja typ överallt.. Jag är så jävla trött.. Det blir nog att sova snart, ska palla att servera imorn hela dagen också! ... Jaja, man hoppas de blir kul iaf.. Sen blir det ingen skola för mig på onsdag och inte på fredag heller ... (privata skäl).
Jaja, är glad att jag slipper sitta och stirra på en bok imorn iaf..
Imorn på kvällen bestämde jag och mamma att vi ska se på the help! ;) sjukt bra film asså! rekommenderad ! Det var så längesen jag såg den så fick lust att se den.
Jaja, nu ska jag väl borsta tänderna, tvätta bort sminket ..

Sov gott allihopa, jag ska försöka!
PUSS <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback