Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Dagens kändis!

Dagens kändis idag blir... 
MALIN ÅKERMAN! 
 
Jag valde henne för att jag tycker att det är så fränt och riktigt coolt att hon är svensk och har blivit så fruktansvärt känd skådespelare. Själv när jag ser på filmer som hon är med i så tänker jag inte på att hon är svensk. Men det är dock inte så konstigt att hon pratar så bra engelska eftersom hon är uppväxt i Kanada. Hon flyttade dit med sina föräldrar när hon var ca 2 år gammal. Och nu är hon ju liksom , skådespelare, fotomodell mm. Jag tycker som sagt att det är coolt att hon är ifrån Sverige (alltså född i stockholm)! Eftersom hon är från Kanda den största delen av sitt liv, så skrivs hennes namn som Malin Akerman i eftertexter på filmer osv. 
Ser henne mer som en amerikan. Och inte att tala på hur bra hon ser ut! 
Oavsett vad hon har på sig, vilken hårfärg hon har så ser hon alltid lika bra ut! 
 
Lägger in några bilder på henne från olika filmer! 
 
1 bilden : 27 dresses.
2 bilden : Couples retreat (trubbel i paradiset) 
3 bilden : Wanderlust 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback