Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Det är lite jobbigt...

Förlåt att jag inte bloggat något på sistonde men jag har haft det lite jobbigt.. 
Jag har var hemma förra veckan. Tog ledigt hela veckan då..
Gjorde samma denna veckan. Det är inte så kul när man inte får nån sömn på nätterna.
Någon gång under veckan måste jag gå på stan och köpa klart julklapparna! Julafton på måndag ju! :D 
Någonting positivt som kan få mig på andra tankar. Ska på bio på juldagen också tror jag. Med min älskling för då har vi varit tilllsammans i 10 månader. Tiden går snabbt. Det är bara 2 månader ifrån ett år :O 
 
Menmen, jag skriver sen! JAG LOVAR!!!!!! 
Puss på er allihopa. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback