Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Jävla helvetes app!

Har inte kunnat blogga nu för att appen på min mobil har börjat krångla! ... 
så fort jag trycker upp den så stängs den ner,
 
Men nu har jag kopplat mobilen till datorn så använder den istället! 
Detta hoppas jag fixar sig, jag har ju testat att starta om mobilen flera ggr, men inget hjälper.. 
aja.. Har varit ute en del idag, för ett tag sen var jag vid rinken med emma, joel & anton.
Kallt kan jag lova. Åkte ju inte skridskor själv, jag är ju fortfarande förkyld så har huvudvärk och allt hela tiden... 
 
Har väl inte mycket mer att säga, imorgon så blir det tillbaka hem till stan.
 
Men skriver sen då tror jag, kan inte lova. Men jag tror! 
PUSS PÅ ER OCH FÖRLÅT! ♥
So true <3 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback