Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Fan de va ett tag sen nu va?

Shiiet!
Venne vad ursäkten är för detta uppehållet egentligen...
Har bara inte orkat, sen när jag tänkt på det men fick sedan tid för något annat stört.
Igår var jag med Anton, fast var mest på Hugo så pratade med en del sköna fölk :D
Joo.. Nu Äre såhär.. Sportlov nu! Själv har jag inte det förrän på torsdag! Ska gå med en del folk på skolan som har ig i matte (i 9:an).. Så ska gå i skolan måndag, tisdag, onsdag.
Därför flyttar jag till Carl imorn.. Och får se när jag kommer hem, onsdag eller torsdag :)
Sen ska jag träffa Anton en snabbis nån dag, annars saknar jag han för mycket. Eftersom jag träffat han varje dag denna veckan ;)


Men höres sen!
PusssN'

Jag i 7:an.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback