Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

SMÄRTANS DAG.

Sitter hemma hos Carl nu och har precis vaknat!
Hade världens jävla oflyt förut..
Jag och Carl var ute och gick. Så hittade vi en plats med lite is.. Såklart ska vi leka på den! Leker lite isprinsessor och skit. Först.. glider mina ben i sär och jag kommer inte upp x) Haha men sen... ja då stuper jag slår i armbågen och knät..Även har jag ont i armbågen.. Komiskt innan det, så kom det förbi en och sa att vi skulle passe öss så vi inte slör öss. 1 minut senare lyckas jag med detta :D
Sen nu när jag vaknat så har jag låge på nöe könstigt sätt så jag har ont i nacken och ryggen hahaha! Jaa... som sagt.. smärtans dag. x)
Annars hare vart trevvlans!
hare gôtt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback