Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

TRÖTT!

Är så fruktansvärt trött så de finns inte..
Dagen idag! Tisdagar, alltid lika dryga..
På engelskan skulle vi skriva nån uppsats. Sen vare svenska , såå booring. Kul att jag måste på stödsvenskan på fredag. Har inte gjort rapporten och sa att jag ska lämna in den på torsdag. Får se hur d blir imorn.
Valde gymnasium idag!
Första handsval var : Foto & Film på Klara gymnasiet i Karlstad.
Andra handsvalet blev låååångt från det. Haha, hotell å turism i Eda ?
Jaja, så äre!
Somnade typ direkt jag kom hem.. Så jävla trött är jag....
Men nu ska jag läsa lite engelska, spanska & matte xd
Talk to u later'




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback