Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

What a day!

Ja denna dagen.. Har var en blandning. Både fett rolig men grymt dryg.
Först hade vi spanska så jag & Linnea gjorde en dialog. Så bra va vi, så bra så att vi fick en stjärna! Awesome !
Sen vare profil-tid. Hade musik , grymt roligt eftersom nu kan jag "turn the tide" på gitarr! Den som är med i "jag saknar dig" :D Sen lunch - efter det , engelska. Finns inte mke att säga om den, de var en engelska lektion x)
Efter det hade vi kemi.. Som brukar va fett tråkigt, men idag.. Jävlar va jag skratta x)
Vi grejade med batteri så frågar våran lärare.
Tommy: Madde.. Ser du några intressanta siffror på batteriet?
Madde: jag tycker inte det är så intressant..
JAG OCH SAGA DÖR AV SKRATT!!
Fyfan vad KLOCKRENT! :)
Aoo, har inget mer att säga!

Love u all'




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback