Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

16 and pregnant.

Sitter och kollar på det programmet nu.. 
Asså, jag skulle inte klara av att bli gravid vid den här åldern? 
Jag är ju 16 om ca en månad .. Tänk om jag skulle få ett barn ? 
Jag förstår inte varför dom inte bara gör abort, visst en del är emot det... Men när man är så himla ung och inte hunnit levt sitt liv än? Hur klarar man av det ! 
Men man väljer ju själv vilken väg man vill gå i livet.. Själv så.. skulle jag göra abort.. 
Även om det låter dramatiskt när man "dödar sitt barn" så.. är det ändå bättre tycker jag, för både barnet och föräldrarna.. aja, skulle bara säga det.. vad tycker ni ? 
 
tänk på det.. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback