Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Blir att vänta.

Pappa ¨åkte till stan för typ en halvtimma sen, så blir  att åka till Iza senare :) 
Aja, jag sover kanske där så vi kommer ju kunna spendera en hel del tid med varann ändå ;) 
Har fått hamnfest biljetterna nu, nice . Can't wait liksom! :D 
Kapten Röd & Maskinen på samma kväll, kan inte bli bättre. + att jag ska dit med min älskling gör d nice med :)
Men det blir nog en nykter kväll, iaf för mig :) Det är ju 3-dagars så man ska ju orka med också :) 
Sitter redan och undrar på vad jag ska ha på mig och grejer, kort eller långt.. tjockt eller tunt.. hmm.. Ja det lär man väl märka ;) 
 
Guuuud, har blivit kär i syrrans väska! Den är super snygg tycker jag, jag bara älskar färgen på den! Kanske vill hon byt-låna lite om jag frågar snällt ,min väska är ju rätt nice den med ;) Haha. :D 
Nu blire att greja lite med saker. Pyssla och sånt ,tills pappa kommer hem då blir det att göra iordning sig :) 
Har bara ätit 2 ägg så får nog äta lite mer innan jag åker också. 
Blev ett rätt långt inlägg om typ inget intressant men, aja! 
Mamma har lovat att jag & hon ska åka och shoppa nån dag också! Jag längtar, är verkligen i serious need av nya kläder och stuff! ;) 
 
 
Men jag skriver sen igen älskade ! 
PUSS PÅ ER :) 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback