Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

godmorgon!

Trodde jag skulle somna tidigt igår men.. somnade vid 2 .. Den extremt positiva saken är att jag vaknade inte vid 4! Tack vare nässprayen! Vaknade halv 10 av att jag nös, sen nös jag 15 ggr... de bara kom å kom å kom! Visste ni det att hjärtat slutar slå när man nyser? okej, extremt onödig fakta .. men anyway. Har precis fått i mig lite mat så sitter å ser på harry potter.. Blir å göra iordning sig sen, innan älsklingen kommer.. Iaf byta kläder ;) Skriver senare! ps. bloggar från mobilen nu så vet inte om bild uppladdningen funkar än, men de kollar jag sen! Förhoppningsvis kommer bilderna in då! Ha're gött! pussss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback