Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

nyduschad och fräsh! :D

Kom precis ut till friggeboa , guuuud va gött det är att vara nuduschad! 
Haha, va bekväm man är då.. hoppade i pyjamasen direkt.. och klockan är... typ kvart över 5 x) 
Jaja, det är ingen som ska kolla på mig ändå.. ;)
När jag kommer ut så sover såklart älsklingen min, men jag klandrar han inte. 
Somnade vid halv 4 typ inatt :)
Gick inte upp typ förrän kl ett. Jag vaknade vid halv 11 men låg bara i sängen och det var gött..
Haha älskar och ligga å dra mig ett tag, låg och funderade.. så kom jag på .. att sommarlovet är fan snart slut :o Vad har detta vart för sommar då ? NADA SOL?! 
Bäst för den att den kommer fram snart, det var ju mer sool innan sommarlovet -.-' 
 
 
Men jag skriver sen jag mina älsklingar, bjuder på nån gammal bild. Eftersom har min dator nu :)
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag. PUSSSS'
Kommer sakna dig älsklingen.. och lägret på friskolan.. :( 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback