Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Du gjorde mitt liv värt att leva ♥

Jag måste bara säga att du är verkligen det bästa jag har!
Utan dig är jag inget, ska försöka förklara med ord vad du betyder för mig...
Men, jag blir förälskad om på nytt när jag ser dig.
När du ser in i mina ögon och säger att du älskar mig..
Hur du håller om mig..
När du håller i min hand..
Jag älskar allt med dig, har inte märkt av nån dålig sida av dig iaf (än)!
Du är den som får mig gå upp på morgonen, du är luften jag andas och du är marken jag går på!
Tack för att du står ut med mig, mina extrema humörsväningar mina aggressioner och mian depressioner..
Är så himla lyckligt lottad, att jag har en kille som älskar mig för den jag är!
Du lyssnar ofta, du förstår även när något är fel..
Jag vill vara nära dig varje sekund av mitt liv, liksom ett liv utan dig är inte tänkbart!
Skulle nog inte ens kunna kalla det ett liv.. Innan du kom in i mitt liv, var jag inte hel.
Du var pusselbiten som fattades för att göra klart pusslet. Du fick mitt hjärta att läka igen och fick mig att förstå att äkta kärlek verkligen existerar. Det du och jag har är underbart, och jag vill att det varar förevigt!
Har letat efter den rätta, och nu har jag funnit han!
Aldrig varit kärare eller älskat nån mer än dig!
Dessa månader har vart de bästa i mitt liv! Du anar inte hur mycket du har hjälpt mig..
Jag ska finnas för dig i vått och torrt , alltid vara vid din sida.
Baby, JAG ÄLSKAR DIG! ♥



anton ♥ ninni
     25/2

lite random bild ;)
Anton , jag och Joel ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback