Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

så trött är jag..

jaa.. de var ju ingen skola idag :p Älsklingen var här från lördag och åkte hem idag! Anledningen till att jag INTE bloggade i torsdags var att jag var på fest å det barka lite. Kommer ihåg.. typ inget.. Hade sönder vattelåset på handfatet hos han som hade festen å aah.. Spydde typ 7 ggr.. hade lite blåmärken och ett brännmärke från en cigg i handen.. annars vare väl bra.. aah.. fick åka hem.. har 1 råd till er.. ÄT INNAN NI SUPER!
sen bloggade jag inte i fredags för var bakis.. och i lördags var älsklingen här.. samma sak tills idag. Ja de är min förklarning!

har faktiskt inte mke mer att säga än att.. nu ska jag sova lite.. aash..

puss!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback