Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

god morgon!

Sitter i soffan nu med mammas nya dator i knät.. Saknar min dator.. fking lösen.. ska fixa det..
Aja, dagen IGÅR. Var med anton från typ halv 12 till 6 :) Vi va bara hemma hos frida och mös och såg på tv :)
Frida jobbade igår, så det va gött å inte vara själv då.
Men stannade kvar i stan  jag tänkte jag. Så var på fest hos chris, men.. ja. Skulle gå t toan, så ser jag en polis där. Helt plötsligt är det typ 5 poliser i närheten :S! Så jag fick åka hem... blöööh, aja!
Dagen idag.. vaknade och mådde piss, har bara lite huvudvärk nu. Söv med juice förpackningen under armen xD
Ska städa rummet när jag piggnar till säger mamma.. ska flytta in en säng..
Men skriver antagligen sen!
hare gôtt ! puss

haha jag och älsklingen igår (aa' <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback