Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

vilken dag..

Jaa.. denna dagen slutade inte som den skulle ha gjort...
Jag var utanför badhuset med Lousie. Eller aah vi gick där, så stuper jag ihop och får ett anfall. Har inte ett minne av det men aah, vaknade sen så ser jag att Anton & Kenny kommer där så Anton följer med t akuten osv.. Men här kommer den roliga biten..
Doktorn va verkligen störd!
Han ställde massa konstiga frågor som typ "röker du på?" "cannabis?" sen sa han "tar du amfetami?" aah xd sen va han skit närgången.. aah.. grymt störd. Varken jag mamma, syrran eller Anton kunde hölle öss för skratt x)
aja.. BB nu! höres!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback