Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

BACK IN BUISNESS!

Nej, nu fåre faktiskt bli dags att börja blogga igen!
Har absolut inte mycket för mig typ.. Så kan bli lite tråkigt. Kan INTE lova uppdatering hela tiden.. För har ju inte alltid nånting som händer så, blir lite tråkigt om jag BARA ska skriva typ "idag gjorde jag si & så..." Men ska försöka vara duktig!

Har flyttat in helt i lägenheten nu iaf! Jag & min älskling har det jätte bra tillsammans här! Att bero på det.. Idag har jag och anton varit tillsammans i 8 månader. Gud va tiden går snabbt!

Menmen, ikväll blir det bara mys för mig & älskling.. Hoppas ni andra har en trevlig torsdags kväll!
PUSSSSS'




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback