Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Engelska, så vad gör man ?

Sitter på engelska lektionen nu,  men får inte värst mycket gjort. Ingen lärare liksom så.. vad gör man då, youtube ofc. Haha, efter detta tror jag att vi har lunch och hoppas det är god mat för är aaas hungrig åt ju liksom ingen frukost x) haha!
menmen, Efter skolan vet jag inte vad det blir, om man kanske ska hem eller om man kanske drar till stan men aah, de märker vi väl! :D
Har fan ingenting å göre, så.. Ska göra ett inlägg sen med nåra bilder, asså... när jag kommer hem. Så kika in sen ! Och glöm inte bort det nu då! :)
 
Men skriver senare!
 
Matte prov sen, och jag känner att det kommer gå käpprätt öt helvete! Som alla mina matteprov har gått.
Aja, sånt ä livet. Men en sak undrar jag..VARFÖR I HELVETE HAR MAN PROV `??.
 
pösssss'



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback