Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Fan asså.

Har inte bloggat idag med det kunde jag faktiskt inte rå för. 
Dagen idag började som vanligt med servering.... Fast idag gick inte allt som det skulle.
Fick ett stort anfall som var nästan 5 minuter långt.. Aah, så åkte hem 1 , sen så var jag hemma i ca 40 min.
Och då skulle jag ju iväg till Arvika sen för att hämta nyckeln! En positiv sak idag iaf! :D 
Så från ont till gott. Nu har jag nyckeln till MIN lägenhet!!! 
Imorgon börjar vi flytta in, can't wait! 
Nu ska jag väl snart gå in och duscha, sen blir det nog sängen för mig. Är rätt sleten även fast jag redan sovit i en & en halv timme men.. :)
 
Dagen imorn:
Idrott- Teori , 08.00-09.05
Turism- 09.20-11.40
Svenska- 11.55(trorjag)-13.15
Engelska- 13.20-14.55
 
Sen är min dag slut! Då blir det att flyyyttta :D 
Sen imorn är det bara 1 dag kvar till MÂRTEN! :D WIIIIHOOO! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback