Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

I think it's wrong :S

Jag vill kunna ha en svensk flagga hissad, utan att bli kallad rasist. Jag vill kunna fira Sveriges nationaldag, utan att bli kallad rasist. Jag vill kunna sjunga Sveriges nationalsång, utan att bli kallad rasist. Och är det inte okey då får ni gärna kalla mej Rasist...
 
Jag tycker att det är konstigt att man inte kan göra sånt i sitt eget land ? Man bor ju där, man är ju lixom.. aah, vet inte hur jag ska säga men.. svensk! 
Tycker att man ska få sjunga national sången, hissa flaggan & fira nationaldagen.. utan & bli kallad rasist.. 
herregud.. 
vad tycker ni? 
 
släng in en kommentar för eran åsikt. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback