Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

så blire! (yy'

Ligger i sängen nu & saknar min babe! 
 
Nu blir det family guy , ett glas med iskall cola & digestive choklad kaka! 
Längtar till helgen för då kommer min älskling hit & då ska vi mysa med massa godis, dricka & film! 
Idag har vi vart tillsammans i 7 månader, & de har varit de bästa månaderna i mitt liv! 
Är så jäääävla kär så att jag inte ens kan sätta ord på det!!!! 
 
Menmen, bjuder på en bild på hur jag ser ut just nu! :D ♥ 
trött chey dock. 


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

grattis till er!:)

Svar: tack! :)
Ninni Karlsson

2012-09-26 / 21:16:47
BLOGG: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback