Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

now I'm back!

Nu är jag tillbaka på denna bloggen istället, nattstad var inget för mig. Jag tycker om min gamla blogg och blogg.se :)
Nu lite onödig fakta kanske...
Jaa, nu har andra året på gymnasiet börjat! Och jag ligger hemma här i lägenheten sjuk som bara den!
Annars är det rätt okej, lite grinig för att sommarlovet är över men... aah.. det gick så snabbt iår! :0

Har faktiskt inte mycket mer att säga. jag är fortfarande tillsammans med min älskade anton! och igår var det våran 1 och 1/2 dag ;) Allt rullar på! kommer skriva mer nu, iaf typ varje dag! I promise.

Om jag inte skriver har jag inte tillgång till internet, aja! hare Nice skriver sen!
Pusss ♥





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback