Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Känner mig duktig!

Har varit riktigt duktig idag tycker jag! 
Jag är ju förkyld och har huvudvärk som inni... 
Men har gjort en del på mitt Walt Disney projekt :) 
Stolt, sen städade jag för tänkte älsklingen skulle bli glad, det såg ju ut som ett h*lvete här i lägenheten.
Började diska, för .. aah, de va förbannat mycket disk. Inte ett enda glas var rent förutom vinglasen.
Haha, så blire när man skiter i och diska. Men nu får Anton ta resten, trött som bara den.
Men vill ändå fortsätta på "uppsatsen" så den blir klar ;) 
 
Skriver sen. 
Pusshaj. 
 
ps. kan ni något om disney world osv kommentera det ;) Behöver allt hjälp jag kan få. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback