Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Tröttt på allt och alla !

Just nu så sitter jag å väntar på att lektionen ska börja fast egentligen vill jag bara hem... Uhj.

Sen blir jag så trött på folk som klagar på en, som säger saker dom inte ens vet om dom är sanna. Fyfan.
Jag önska att jag bara kunde dra nånstans ibland. och hatar när folk klagar på mig om hur jag är mot anton? Jag är väl som alla andra. Vi bråkar ibland, men vem gör inte ? Jag älskar han ändå ? Hur mycket som helst!
Ni vet inte hur vi har det. vi har det perfekt! Så håll bara käften idioter.
Sköt era egna liv ist för mitt.
Om ni ens har något. Isf, skaffa er ett.
Tack för mig. Hejdå.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback