Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

*ingen rubrik*

Har faktiskt inte den blekaste aning om vad jag ska skriva. Men tänkte bara slänga in ett inlägg & kanske säga vad jag ska göra sen. Det låter bra, även fast det inte är intressant! ;) 
Sen så blir det ju tillbaka till stan då, eftersom skolan väntar imorn. Jippie! Eller ? huh. 
Just nu har jag suttit och kollat på blocket lite. Och jag vill verkligen ha en Macbook Pro..... Men varför ska den vara så fucking dyr. Jag vill vara rik i sånna här tillfällen! Fast, man får ju inte alltid sin vilja igenom. 
Har f*n ingenting att säga. Förutom typ..
Ha en bra dag! 
PUSS OCH KRAM♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback