Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Ledig!

Ledig idag för att det är onsdag! Har inte gjort något... Ätit, varit ute och rökt, tagit en dusch och så ska jag snart sminka mig. Älsklingen slutar kl 3 så blir forever alone ett tag. Imorgon är det skola imorn, vilket jag inte ser fram emot. Men lördag däremot kan det gärna bli! Då blir det ut med bästa Joel & Anton och förhoppningsvis Alexandra :) Från en sak till en annan, senare tror jag att jag och Ellinor skulle ta en fika på stan. Träffade henne igår, men det var inte så länge. Va på musikcafé som stage and preform hade, och fick såklart ett anfall så fick gå där ifrån. Var hos Antons brorsa Petter och fick fin mat! Göttä! 
Har inte så mycket mer att skriva, slänger in ett inlägg imorgon eller kanske senare! 
Puss & kram <3 

Bild från förut.(ser förjävlig ut, I know





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback