Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

på stan.

Har typ precis varit nere på stan med älskling, har inte köpt något eftersom har inte pengar till det just nu ;) Blev hemma idag eftersom jag upptäckte att mina pupiller var ovanligt stora imorse när jag stog och sminka mig. Så ville inte riskera ett anfall på dagiset. Tror jag har ett virus eller vad man ska säga. Eftersom jag har haft huvudvärk varenda dag i typ 2 veckor sen haft munsår och flera anfall + det där med pupillerna. Jaja, nu blir det myskväll med hjärtat mitt sen sova ordentligt eftersom det är praktik imorn.
Ni får ha en trevlig kväll, kanske slänger in ett kort inlägg senare.
Puss och kram ♡





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback