Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Så trött på detta nu.

Har varit hemma idag pga av huvudvärk sen anfallet igår ju. Och jag kan ju helt ärligt säga att jag är fruktansvärt trött på denna skiten. Den har varit en pain in my ass i hela 3 år nu, och jag vet inte hur mycket mer jag orkar nu.. För den här sjukdomen har inte ställt till med något annat än problem i mitt jävla skit liv. 
Ibland tänker man ju sådär, varför just jag? Vad har jag gjort fel? 
Det är verkligen inte kul.. Och att le när man egentligen bara vill bryta ihop, det är det som gör mest ont. Och såhär är det nästan varje dag för mig. Vet ibland inte vart jag ska ta mig till. Och nu när det är praktik så vill jag helst bara stanna hemma, men vill sköta praktiken detta året. Annars får jag bara massa skit för det. Sen börjar skolan, och alla jobbiga lektioner, servering. Efter det är det julbord... Och på serveringen + julbordet måste man ju le hela tiden. Fyfan vad jobbigt det är..
Jaja, men skriver senare skulle jag tro. Ni alla får ha det så bra, jag ska bara sitta här med iPaden och sen pussa på min älskling!
Är så glad att jag har dig anton, vet inte vad jag skulle göra annars<3

Hehehe ;*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback