Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

usch.

Ligger hemma i sängen, så blev det idag. Började med huvudvärk imorse direkt jag öppnade ögonen. Sen så kom illamående och jag har försökt att få i mig lite mat, men det känns som att det ska komma upp.. Aja, men imorn ska jag iväg till praktiken, bara att hoppas på att inte må såhär imorn. Fredag imorn å :) Vet inte riktigt vad det blir men, de lär man märka!

Skriver senare, ska se på film nu tänkte jag :)
Puss och kram ♥


Hehe snodde en bild från izzas instagram. Bild när nåra från min klass va på middag i slutet av nian. Om ni inte märker så är det jag som sitter till vänster längst fram med det super blonda håret ;) I miss u all.. ♡



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback