Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Bara du och jag <3

Jag är så otroligt glad och överlycklig att jag har just dig i mitt liv! Anton, du är min livskraft, marken jag går på, luften jag andas och det är du som får mig att stiga upp på morgonen.
Helt ärligt talat så, du är den enda som verkligen funnits där för mig i alla tillfällen. Du älskar mig för den jag är, och det finns inget bättre än att veta det. Och du älskar mig oavsett hur jag ser ut också. Jag har så otroligt lågt självförtroende, eller kanske ska säga hade. Tack vare dig, så har du fått mitt självförtroende & även självkänsla att stiga. När jag har varit nere, har du hjälpt mig upp igen. Du får mig liksom att stå på mina fötter istället för mina knän. Jag blir glad av att bara kolla på dig, t.o.m att bara se en bild på dig kan förgylla hela min dag, eller höra din röst. En minut utan dig känns som en evighet. Ett liv utan dig är inte tänkbart. För utan dig, ingen mig.
När alla andra svek var det du som stod kvar och berättade för mig hur värdefull jag var. Du är allt jag nånsin önskat & allt jag nånsin drömt! 
Vill säga det att jag älskar dig mer än livet självt, min bättre hälft.. Anton Magnusson <3
 
Jag ska se på dig, även om jag är blind.
Jag ska lyssna på dig, även om jag är döv.
Jag ska krama dig, även om mina armar är förlamade.
Jag ska kyssa dig, även om mina läppar blöder.
Jag ska sakna dig, även om du väljer att stanna.
Jag ska älska dig, även om mitt hjärta slutar slå





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback