Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

dålig update.

Hej har inte bloggat mycket nu, speciellt inte under helgen det har ju varit marten! Och det gick som det gick. Va jävligt kul men inte dagen efter...
Är i glava nu och ska va här hela veckan. Skönt att va hos mamma & pappa lite också. Värst att va ifrån min babe!
Uuh va söt anton var förut. När jag gick till lägenheten när jag hade slutat frå praktiken så hade älsklingen köpt fina 10 röda rosor till mig! Alldeles underbar! Och en energidryck hade han köpt med :)
Nu blir det natta, sov så gott så ska jag göra det med. ungar att ta hand om imorn.
Puss & Kram!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback